
Maserati MC20
Dejstvo je v tem, da želi in je, Maserati v svetu avtomobilizma nekaj posebnega. Toda konkurenca (Mclaren in Ferrari…) je močna.
MC20 ima zasnovo sredinsko nameščenega motorja, ki jo je Maserati tržil že z modelom super-avta MC12. Tokrat je sodeloval s hišnima rivalima Ferrarijem in Alfo, ki takšno zasnovo avtomobila poznata do obisti. Cenovno in po številkah je Maseratiju najbližje Mclaren 600 LT, vendar za razliko od »Angleža« MC20 premore več italijanske strasti…
Da je Maserati pošast, so poskrbeli pri že omenjenih hišnih (Fiat) konkurentih, seveda z doniranim osnovnim motorjem. Veliko zaslug pri podvozju in aerodinamiki ima tudi športni izdelovalec Dallara, kjer so MC20 »pilili« v vetrovniku. Avtomobil ni majhen, teža znaša okoli 1470 kg, kar je glede na to, da so uporabili mnogo karbona, za športen avto relativno veliko. Na primer že omenjen angleški konkurent Mclaren je mnogo lažji. Podvozje tipa dvojna trikotna vodila »na vseh koncih« kot se za eksotičnega Italijana spodobi. Blažilniki so aktivni, se pravi, da lahko spreminjamo režim amortizacije (v svetu avtomobilizma je to stalnica).
Motor:
- že znan derivat Alfe 3.0 litrski V6 turbo. Najmočnejši motor te vrste na svetu, saj razvije potentnih 630 KM. Zavrti se do norih 8000 vrtljajev na minuto.
Za zapleten vbrizg goriva so zaslužni kar pri Maseratijevem oddelku. Pospeški: do stotice v 2,8 sekunde in 8,8 do dvesto km/h. V okvirih konkurence, toda za Maserati izvrstno!
Menjalnik je osem-stopenjski dvosklopčni. Za prenos moči na cesto skrbi aktivni diferencial. Seveda to ne bi bil italijanski avtomobil, če ne bi imel Brembo zavor. So izjemno velikih mer (390/350 mm) in izdelanih iz keramičnih materialov. Pri tako potentnih avtomobilih so zavore prav tako pomembne kot moč avtomobila. Še posebej na stezi. Notranjost spominja na Alfo 4C, se pravi v službi dirkalne ergonomije.
Maserati pripravlja napad na teritorij, ki mu ni najbolj znan, saj vemo, da so do sedaj izdelovali predvsem GT »cruzerje«, toda orožje, ki ga pripravljajo obeta!