autoDNA poroča

Volkswagen touareg

Dodal 15 maja 2018

Volkswagen je predstavil tretjo generacijo Touarega. Gre za športnega terenca z do sedaj najbolj digitalizirano notranjost, ki jo sestavljata dva velika zaslona, 12 ter 15 palčni, ki sta združena v eno enoto. Največji sredinski zaslon bo na dotik ter zamenjuje klasične gumbe ter stikala preko katerih bo voznik upravljal z multimedio ter prezračevanjem. Slednja bodo namenjena zgolj zagonu ter zaustavitvi motorja, upravljanju glasnosti ter izbiri voznih načinov. Multimedija prinaša kar 4 usb priključke, 14 zvočnikov za kvaliteten zvok, 3D navigacijo ter brezžično dostopno točko s spletom. Najmanjši barvni zaslon bo namesto klasičnih merilnikov.

Zunanjost ne prinaša drastičnih sprememb ter novosti saj ohranja znano obliko. Vsebuje glavne elemente novega oblikovalskega sloga, kar pomeni mogočno sprednjo masko z poudarjenimi linijami, podolgovat pokrov motorja pa mu daje športen videz. Na zadku so nameščene široke luči, ki poudarjajo sodobnost ter spredaj visoko zmogljive led luči.

Na voljo bo veliko novih tehnologij. Omeniti velja največjo novost in sicer možnost štirikolesnega krmiljenja, kar bo izboljšalo vodljivost pri višjih hitrostih ter okretnost pri manjših, sistem za polsamodejno vožnjo do 60 km/h, head-up sistem za nočni vid ter sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev.

Sprva bo na voljo le en 3-litrski dizelski V6 motor z 286KM, kateremu se bo kasneje pridružil malo šibkejši z 231 KM. Bencinski 3-litrski V6 TSI bo imel 340KM, kasneje bo na voljo 4-litrski V8 dizelski z 422KM. Novi touareg bo z časom na voljo tudi kot priključni hibrid z 362KM.

Na slovenski trg prihaja v sredini junija. Cena za najšibkejšega dizla se začne pri 59.540€.

 

autoDNA poroča

Prvi otroški sedež z airbagi

Dodal 12 maja 2018
 
Od sedaj je tudi poskrbljeno še za večjo varnost tudi za najmlajše potnike. Na trg je prišel prvi otroški sedež z zračnimi blazinami. Namenjen je otrokom z višino med 61 ter 105 cm. Sedež se enostavno pritrdi z Isofix sistemom. V primeru trčenja se dve zračni blazini v ramenskem delu napolnijo vsega v petih stotinkah sekunde in tako zmanjšajo silo pri čelnem trku kar za 55 % v primerjavi z navadnim otroškim sedežem.
autoDNA poroča

Super športnik BT62

Dodal 8 maja 2018

Brabham se vrača ob svoji 70. letnici z čisto novim super športnikom BT62.

Pod pokrovom se skriva 5,4-litrski V8 motor, ki premore  710KM. Podatkov o pospeških niso razkrili ampak lahko sklepamo, da so zaradi njegove teže, ki je zgolj 972kg zelo fascinantni. V pomoč mu je tudi sistem launch control ter pogon na zadni par koles.

Notranjost je podobna dirkalniku formule ena. Poleg posebne oblike volana vsebuje armaturna plošča velik ekran z digitalnimi števci ter veliko stikal z katerimi voznik upravlja med različnimi načini vožnje.

Narejenih bo zgolj 70 primerkov. Prvih 35 bo v zlato-zeleni barvni kombinaciji.

Cena  se začne pri 1.4 milijona evrov.

 

 

autoDNA svetuje

Menjava pnevmatike

Dodal 3 maja 2018

Statistike kažejo, da se povprečnemu vozniku pnevmatika predre vsakih 7 let oz na 100.000 prevoženih kilometrih.

Nekaj nasvetov kako pravilno zamenjati pnevmatiko.

Pred začetkom menjave preverimo ali smo dovolj zategnili ročno zavoro ter ali avtomobil stoji na ravni površini, da ga lahko varno dvignemo.

Iz prtljažnika vzamemo rezervno kolo, dvigalko ter ključ za odvijanje vijakov. Začnemo z popuščanjem vijakov s katerimi je platišče pritrjeno na podvozje. To naredimo do polovice in začnemo z dvigovanjem vozila. Ko se dvigne pod njega podstavimo rezervno kolo v primeru, da nam vozilo zdrsne iz dvigalke ter tako preprečimo škodo na podvozju, ki bi nastala v tem primeru. Vijake odvijemo do konca.
Nato kolo zagrabimo z obema rokama ter ga potegnemo k sebi in snamemo. Namestimo rezervnega ter smo pozorni, da so vijaki poravnani z luknjami na platišču in vpetju. Zategnemo, vozilo spustimo na tla ter pospravimo dvigalko kot tudi zamenjano platišče.

autoDNA poroča

Lexus ES

Dodal 1 maja 2018

Lexus bo na prihajajočem avtomobilskem salonu v Pekingu predstavil novo generacijo ES. V primerjavi z predhodnikom je zrasel tako v dolžino kot širino. Zunanjost je kot za Lexus značilno oblikovana z ostrimi linijami med tem, ko je notranjost bolj elegantna in čistih linij.

Vseboval bo vso najsodobnejšo elektroniko vklučno z Apple CarPlay, ki bo pri Lexusu na voljo prvič.

Kupcem bota na voljo kar dva osrednja zaslona. Prvi 20,3 cm ter drugi večji z 31,2 centimetra.

Kar se tiče motorjev, bencinski ES350 3,5-litrski V6 z 306KM ter bencinski hibridni ES 300h, ki bo kombinacija 2,5-litrskega V4 z Millerjevim ciklom ter elektromotorja. Skupna moč sistema bo znašala 218KM. V primerjavi z predhodnikom je sistem zmogljivejši kot so zmogljivejše tudi baterije.