autoDNA svetuje

Zakaj bo vedno več avtomobilov kupljenih na spletu ?

25 septembra 2020

Kljub temu, da je kupovanje na spletu vse bolj priljubljeno, se zdi, da so nekatere panoge imune na digitalno revolucijo. Med te običajno spada nakup avtomobila, vendar vse kaže, da se to lahko kmalu spremeni.

Nakup novega ali rabljenega avtomobila je resna odločitev, pred katero je ponavadi natančen in dolgotrajen pregled različnih ponudb. Do nedavnega si je bilo težko predstavljati ta postopek brez obiska prodajalca novih ali rabljenih avtomobilov. Zaradi situacije v zadnjih mesecih, pa je gospodarsto doživelo intenziven naraščaj nakupa različnih dobrin na spletu in temu sledijo tudi avtomobilske družbe.

Marca je naprimer Toyota na Poljskem predstavila spletni salon avtomobilov po vsej državi, kateri omogočajo virtualni ogled prodajalca in nakup avtomobila na daljavo, brez osebnega stika. Opel in drugi proizvajalci avtomobilov so kmalu sledili Toyotinim stopinjam.

Po navedbah Inchcape Poljska ( pooblaščeni zastopnik znamk BMW in MINI na Poljskem ) bodo čez pet let na ta način prodali vsak četrti avtomobil. Celoten postopek nakupa opravljen samo na spletu. Pri tem ne govorimo o preprostih obrazcih s kontaktnimi podatki, kot je v mnogih primerih postopek videti danes. Ne, proces prodaje se prične in konča na spletu. Konfiguracija avtomobila, podpis potrebne dokumentacije in zaključek naročila; in to vse iz udobja lastnega doma. V tem primeru stranka avtomobil, dostavljen na njegov domači naslov. Čeprav je to morda le novost, vse kaže na ta model nakupa kot nekaj običajnega v bližnji prihodnosti.

Kupci avtomobilov že sedaj primerjajo cene avtomobilov na spletu in predhodno izberejo modele, ki jih končno zanimajo. Prav tako lahko preverijo finančne podrobnosti in možnosti financiranja glede na svoje potrebe. Podroben tehnični pregled avtomobila je prav tako že možno naročiti “on-line”, po e-pošti, forumih in socialnih omrežjih pa se delijo rezultati in mnenje o stanju avtomobila. Tudi zgodovino vozila se lahko preveri na spletu z vpisom VIN številke / številke šasije.

Vsi elementi, potrebni za informirano in premišljeno transakcijo, so tako rekoč že na voljo. V Sloveniji je bilo v letu 2019 registriranih 1.555.000 motornih vozil, od tega je bilo prvič registriranih osebnih avtomobilov 107.000. Verjamemo, da zaradi tega kupcev za tako celovito storitev spletnega nakupa ne bi smelo manjkati.

V primeru nakupa novega avtomobila, so sodobni konfiguratorji že tako napredni, da omogočajo primerjavo različnih modelov v panoramskem pogledu, tako znotraj kot zunaj. Spletno prodajo brez tradicionalnih prodajnih salonov že izvaja Tesla, druge znamke pa to ponujajo kot možnost, npr. Volkswagen za njihov električni model ID. V Nemčiji lahko kupci VW znamke električni avtomobil kupijo neposredno od proizvajalca, torej na podoben način, kot pri Tesli. Prek izbranega prodajalca poteka samo dokončanje transakcije in fizična dostava. Tako bi morala izgledati prodaja novih avtomobilov v prihodnosti – spletna mesta se ne bodo več uporabljala samo za to, da se v obrazcu pustijo kontaktni podatki, ampak bodo začela delovati kot virtualni prodajni saloni.

Znesek komentarjev: 0

Vaš e-naslov ne bo objavljen.