
Simptomi nepoštenega goriva in reševanje težav
Lahko se zgodi, da med točenjem goriva pride v rezervoar voda. Mešanje vode z gorivi ima lahko tudi vlogo pri kondenzaciji, ki jo povzročajo vremenske razmere. Ne glede na to, kako se to zgodi, je voda v rezervoarju za gorivo problem, ki ga je potrebno takoj rešiti.
Pogosti simptomi
Prvi pomemben simptom je sprememba zmogljivosti vozila. Če pritisnete plin, potrebujete več časa, kot je bilo pričakovano, pred premikanjem ali pospeševanjem vozila. Če ste na avtocesti in poskušate izvleči največ iz vozila in avtomobil ne more vedno doseči polne zmogljivosti. V primeru, da se vsi zgoraj navedeni simptomi pojavijo brez opozorila, je verjetno, da je v posodi za gorivo voda. Zamuda pri pospeševanju in čudni zvoki so posledica, da je voda dosegla šobe za vbrizgavanje goriva. Voda, v nasprotju z gorivom, ne gori, ovira delovanje bata, ker se razprši v zgorevalno komoro s paro.
Rešitve
Edini način za rešitev problema je popolnoma izprazniti posodo.Potem lahko posodo napolnite s svežim visokokakovostnim gorivom. Med tem postopkom je treba zagotoviti, da je celoten sistem oskrbe z gorivom čist. Včasih je gorivo slabe kakovosti, saj dobavitelj ne dodaja različnih dodatkov. Zaradi tega so dodatki za gorivo neučinkoviti in lahko povzročijo sedimentacijo.
Včasih lahko voda vstopi v sistem zaradi dežja. Druga možnost je lahko okvara bencinske črpalke, na primer, če filter za vodo za kakovost goriva ne deluje, kot je bilo pričakovano. Kljub vsem različnim filtrom filtrirni sistemi niso 100% zanesljivi. Lahko se zgodi, da določene bencinske črpalke oglašujejo svoj standardni bencin kot visoko oktansko gorivo. Na ta način lahko zahtevajo več denarja, čeprav se dejanska kakovost goriva ne razlikuje od kakovosti drugega bencina.
Majhna količina vode v rezervoarju za gorivo je povsem normalna. Takšna količina ne povzroči zgornjih simptomov. Če pa pride do težav, je verjetno, da je v rezervoarju preveč vode in je potrebno nemudoma ukrepati.